Kotikaruselli

Perhe-elämän pyöritystä johon kuusi lasta antaa tahdin - marssijärjestyksen määrävät kuitenkin vanhemmat

Esikoisen 13 v. synttäreihin on aikaa
Lilypie Baby Ticker

Isosiskon 11 v. synttäreihin on aikaa
Lilypie Baby Ticker

Tuuliviirin 9 v. synttäreihin on aikaa
Lilypie Baby Ticker


Lilypie Baby Ticker

Pipa
Lilypie Baby Ticker

Vauva-Taapero
Lilypie Baby Ticker

keskiviikkona, elokuuta 03, 2005

Helmitöitä

Helmet olivat postissa tänään, ja tokihan se piti heti kokeilla.


Tässäpä ensimmäinen helmityö. Tein rannekorun itselleni - värit eivät ihan pääse oikeuksiinsa, violetti on hiukan vaaleampi ja kirkkaampi luonnossa mutta saa tuosta jo ensivaikutelman. Posted by Picasa



Isosisko teki myös koruja itselleen ja pikkusiskoille. Posted by Picasa

3 Comments:

  • At elokuuta 03, 2005 9:35 ip., Anonymous Anonyymi said…

    En mä vaan ymmärrä kuinka joku jaksaa näpertää, mua ei innosta ollenkaan edes ajatuksena :)

     
  • At elokuuta 03, 2005 11:22 ip., Anonymous Anonyymi said…

    Mua innostaa, näperrys ja ajatus. Mä en ymmärrä sitä, rakas salarakkaani Tsu, miten sun aika riittää vielä tähänkin Oot ihme!

     
  • At elokuuta 04, 2005 10:19 ap., Blogger tsu said…

    Koi, yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ;) - kivahan se on ettei kaikki ihan samoista tykkää :D Minä yritän ehtiä tänään vielä kirjastoon jotain opusta aiheeseen liittyen lainaamaan niin voisin syventää helmitietouttani mikä on vasta alkutekijöissään.

    Elma :) En minä ihme ole, talossa on kyllä tekemättömiä töitä mutta teen niitä aina vähän siinä järjestyksessä kuin huvittaa. Eilen ei huvittanut pyykkishow mutta helmet kyllä ;) Ja nyt päässä pyörii idea korviksista kunhan vain saisin mietittyä miten sen toteutan...

     

Lähetä kommentti

<< Home